A képzés címe: Üzleti intelligencia és mesterséges intelligencia kapcsolata
A képzés leírása: A képzés során először áttekintjük az üzleti intelligencia (BI) fogalmát, és megvizsgáljuk, hogyan segíti a vállalatokat az adatalapú döntéshozatalban. Ezt követően bemutatjuk a tipikus felhasználási eseteket, például az értékesítési elemzést, a piaci trendek előrejelzését és az ügyfélviselkedés elemzését. A mesterséges intelligencia (MI) szerepét az adatfeldolgozásban, -transzformációban és vizualizációban gyakorlati példákon keresztül mutatjuk be, különös tekintettel az automatizált elemzésekre és prediktív modellekre. Végül kitérünk a BI és MI integrációjának jövőbeli irányaira, mint például az önkiszolgáló adatelemzés fejlődése és a generatív MI lehetőségei az üzleti döntéshozatalban.
A képzés ideje: 2025.11.28 09.00-12:00
Amennyiben érdeklődik a téma iránt, de a meghirdetett időpont nem alkalmas az Ön számára, arra is van lehetőség, hogy az érdeklődő intézmények részére személyre szabott ügyfélorientált workshopot/ képzést szervezzünk a BME-n vagy a jelentkező intézmények telephelyén. Kérjük, hogy az ilyen irányú igényeket jelezzék a aiedih@vik.bme.hu e-mail címünkre.
A képzés helyszíne: ONLINE
Az előadó neve: Pomázi Krisztián
A szolgáltatás időtartama: 3 óra
Minimum létszám: 2 fő
A képzés formája: személyes
A képzés díja: 0 Ft*
A képzés piaci értéke: 165 €
*A képzés kis és közép vállalkozások számára térítésmentes, nem jár pénzügyi tranzakcióval, amennyiben a vállalkozás rendelkezik a képzés igénybevételéhez szükséges mértékű még fel nem használt De Minimis kerettel, melyről a regisztráció során nyilatkozik.
A képzőhely felnőttképzési tevékenységének engedélyszáma: E/2022/000106
A képzés során megszerezhető kompetenciák: A képzés sikeres elvégzésével a résztvevő, ismerni fogja a mesterséges intelligencia (MI) és üzleti intelligencia (BI) technológiák alapjait, azok alkalmazási lehetőségeit és a vállalati működésre gyakorolt hatását, valamit képes lesz felismerni, hogy segíthet a BI és az MI az üzleti döntéshozatalban, a folyamatoptimalizálásban, valamint a versenyelőny elérésében.


